fbpx

Opinie

Przeczytaj krótkie historie naszych klientów i zobacz, jak Systemate pomaga im na co dzień.

Marta Hodgon

założycielka i właścicielka szkoły Bikram Yoga
W swoim studio korzystała dotychczas z zagranicznego systemu ewidencji klientów.

Pierwszą pozytywną różnicą w korzystaniu z Systemate jest stałe wsparcie i obsługa zespołu Systemate w trakcie jego użytkowania. W każdej chwili mogę skonsultować się i uzyskać rozwiązanie. Zespół łatwo i sprawnie przeprowadził wdrożenie systemu w mojej szkole, doradził, na każdym kroku mam wsparcie – to jest świetne!

Zdecydowałam się na wprowadzenie plastikowych kart i czytnika, które zastąpiły dotychczasowe kartonikowe karnety, na których ręcznie zaznaczaliśmy każdorazowo kolejne zajęcia klienta. Obecnie wystarczy przystawić kartę do czytnika, a system sam dopisuje do zajęć i zaznacza wejście na karnecie klienta. To rozwiązanie naprawdę pomogło – szybsza obsługa przed wejściem na zajęcia pozwala uniknąć tłoku na recepcji.

Wprowadzenie sprzedaży karnetów on-line – coś, czego ukrytych kosztów się obawiałam – okazało się równie świetnym pomysłem. To kolejny element, który „rozluźnia” recepcję i odciąża z formalności. Uzyskałam szczegółowe informacje dotyczące procesu sprzedaży internetowej w naszych realiach, które uświadomiły mi jej prostotę – nie ponoszę żadnych dodatkowych kosztów, nic nie ryzykuję, a tylko zyskuję.

Młodsi klienci są zachwyceni możliwością zakupu on-line i wglądu w aktualności. Tych, którzy byli przyzwyczajeni do kartonikowego karnetu, przekonałam łatwym sprawdzaniem na miejscu w szkole – mamy bezpośredni wgląd we wszystkie dane, jednym „klikiem”. Wiem, że z czasem, płynnie, wszyscy docenią możliwość zarządzania swoimi karnetami on-line. Już teraz pojawiły się rejestracje i płatności nowych osób przez internet – to wygodne, że nie trzeba pojawiać się osobiście w szkole, żeby zakupić karnet i zapisać na zajęcia. Możliwość rejestracji nowych klientów na stronie również oszczędza ten czas na recepcji.

Zespół Systemate to ludzie, którzy dysponują wiedzą w oparciu o wieloletnie doświadczenie w mojej branży – i chętnie dzielą się tą wiedzą, rozwiewają wątpliwości, tłumaczą. Dostaję kompleksową obsługę swojej szkoły.

Na korzystanie z Systemate składa się wygoda ustawiania grafiku zajęć i wprowadzania aktualizacji z jednego miejsca – grafik z systemu jest podłączony do mojej strony internetowej i tam automatycznie wyświetlają się wszelkie zmiany. Wprowadzam wszystko z jednego miejsca.

 

Dopiero wprowadzenie Systemate uświadomiło mi pewne potrzeby działalności szkoły, które wymagały uwagi i usystematyzowania. Przykładem jest zarządzanie karnetami – system „wyczyścił” kwestie przedłużania karnetów, próśb o odrabianie nieobecności. Ważność karnetu jest jasno ustalona – do wglądu dla każdego klienta i dla nas – co ułatwia pracę całej recepcji.

Również zniżki są jasno ustalone – daty obowiązywania, klienci, którym zniżki przysługują – system sam tego pilnuje, a ja mam mniej telefonów od klientów, którzy nie zdążyli wykupić na miejscu przysługującej im zniżki na czas.

Systemate ujednolicił zasady i pilnuje za nas wprowadzonych przez nas „reguł” Dzięki niemu otrzymuję klarowne raporty, mam porządek w rozliczeniach i wgląd w to, jakie karnety wykupują klienci. Wiem, czy stali klienci kontynuują praktykę, wiem, czego potrzebują. To pomaga decydować o ofercie szkoły.

Krok po kroku wprowadzam kolejne możliwości Systemate – planuję podpięcie drukarki fiskalnej, aby nie musieć już wystawiać faktur ręcznie, w domu, po pracy. Będę miała możliwość robienia tego od ręki, bardzo szybko, przy kliencie. Planuję również otworzyć sklep on-line – wiem, co chcę zamieścić, a zespół Systemate zajmie się obsługą techniczną.

Przed wprowadzeniem Systemate jeszcze nie wiedziałam, czego potrzebuję.

Krok po kroku sprawdzam efekty, ale już teraz widzę same plusy. Czuję, że dobrze zrobiłam wprowadzając Systemate do mojej szkoły. Możliwości Systemate i jego wsparcie sprawiają, że jestem bardzo zadowolona i polecam go każdej szkole. A jeśli ktoś jeszcze nie dysponuje żadnym systemem zarządzania szkołą – polecam tym bardziej! Dzięki temu, że Systemate powstał dla szkół jogi i został stworzony przez ludzi, którzy od lat pracują ze szkołami jogi, znamy te same problemy i szukamy tych samych rozwiązań. Jest dostosowany do naszych realiów i pracy. Jestem bardzo zadowolona!

Julia Butrym-Południewska

założycielka i właścicielka szkoły Joga Rytm
W swoim studio nie korzystała z żadnego oprogramowania wspomagającego pracę

Program Systemate stosuję od dwóch miesięcy. Wcześniej nie korzystałam z żadnego systemu elektronicznego. Wszystko zapisywałam ręcznie: obecności uczniów, zakupy karnetów, liczbę uczestników zajęć. Dodatkowo w arkuszu Excel robiłam zestawienia i podsumowania z podziałem na miesiące, nauczycieli, rodzaje zajęć. To było pracochłonne i czasochłonne. Teraz wszystkie kartki zamieniłam na jeden program. Oczywiście początkowo było więcej pracy. Musiałam przeszkolić recepcjonistkę, nauczycieli oraz przestawić uczniów na nowy system kart oraz zapisów. Ale teraz cała rejestracja przebiega bardzo szybko i sprawnie. Uczniowie cenią sobie możliwość wykupienia karnetu on-line jeszcze przed zajęciami. Recepcjonistka oszczędza czas, co mi z kolei pozwala oszczędzić pieniądze.

Drugim ważnym aspektem programu Systemate jest możliwość robienia zestawień z podziałem na miesiące, rodzaje karnetów, nauczycieli. Wszystkie wprowadzone dane są od razu szeregowane. Dzięki temu widzę, które zajęcia są oblegane, jakie karnety się najgorzej sprzedają, który nauczyciel prowadzi najwięcej zajęć itp.

Najczęściej korzystam z funkcji harmonogramu. Ustawiam zajęcia, nauczycieli, zastępstwa, święta, promocje, zniżki. Mimo że nie jestem biegła w informatyce, to dobrze sobie radzę. Program jest intuicyjny. W dodatku każde działanie mogę cofnąć.

Ale najważniejsze, że po zainstalowaniu programu mam nadal kontakt z jego twórcą. Każdą wątpliwość, pytanie, niejasność mogę przekazać obsłudze i bardzo szybko dostaję rozwiązanie. Taki stały kontakt cenię sobie wysoko. Większość firm ma gotowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Tutaj mam dostęp do żywego człowieka, który każdą sprawę rozpatruje indywidualnie. Jeszcze nigdy nie zostałam bez pomocy.

Wiedziałam, że system elektroniczny będzie lepszym rozwiązaniem, ale nie sądziłam, że będzie miał tyle funkcji, z których będę korzystać. Jestem teraz w Indiach i codziennie mam wgląd w to, co się dzieje w szkole